maandag 18 maart 2019

WAW lichtvin Prototype testing











Ik ben nu al een paar maanden aan het proefrijden met die lichtvin, tot grote tevredenheid. Vooral het psychologische aspect is belangrijk: gedaan met dattattochgevaarlijkissolaag, je valt meer in de Gedaante van de auto. Ik kreeg op de Fiets- en wandelbeurs zelfs complimenten van een oud dametje,  normaal het nijdigste soort :-).

Deze is deels afgeleid van de Flevobike lichtvin maar beter passend bij de esthetiek van de WAW, en met een vertikale voorkant voor de dashcam. Voor het testen zitten de LEDstrips van de Orca er in, daar rij ik in de stad het vaakst mee.

De zuignappen houden het beter dan de originele Flevo vin: waarschijnlijk omdat de pootjes breder en steviger zijn. De volgende versie is met een trekstang om de zuignappen tegen de body aan te trekken. Met een dashcam erop wil je toch zeker zijn.

De oranje zijstrips zijn niet zo geweldig zichbaar van vlak vanachteren, misschien dat ik die nog eens aanpas voor de velomobielen met kleine LEDjes.

Nu in PLA, het PETG filament ligt ondertussen te wachten.

Geen opmerkingen: